tisdag 22 april 2008

Detta har hänt

Under min tystnad så hände det en massa saker. Bland annat var det nyår här i Kambodja. Det är nog den allra största helgen och väldigt mycket stänger i över en vecka. Golden Gekko stängde måndag till onsdag.

Vi började med att tillbringa två dagar hos Davins föräldrar. Jag köpte en massa öl och så festades det. Riktigt skoj. Jag lyckades med det lovvärda tricket att supa Davins yngre syster Srey Roth under bordet!

Sen tillbringade vi en del tid i Phnom Penh med omnejd. Det var faktiskt riktigt skönt när en massa saker var stängda. Trafiken var rimlig, det var lugnt och det fanns inte en polis i hela stan.

Det har efterfrågats lite bilder. Tyvärr så kan jag inte tillgodose alla krav på bilder av mig i badbyxor. Men en bild på Davin med bröder och systrar går att ordna.

Inga kommentarer: